Wedstrijd uit tegen sv Walcheren, inclusief team-uitje

Walcheren JO19-1

Divisie 4 D

4 maart 2023 10:45

K. A. N. van Huut

Sportpark Bonedijke
Olympiaweg 9
4383BB
VLISSINGEN

Vrijdagmiddag 13:15 uur verzamelen op de parkeerplaats bij vv Drechtstreek. Na een paar weken regelen (MarcoπŸ‘πŸ»πŸ’ͺπŸ»πŸ”΅βšͺ❀️) en voorpret is het zover. Wat staat daar op het parkeerterrein geparkeerd... omg de Feyenoord bus. Super vet geregeld πŸ‘ŒπŸ»πŸ‘ŒπŸ»πŸ‘ŒπŸ»

Na een rit vol bekijks kwamen we in Vlissingen aan. Hier stonden alle mensen op straat ook te kijken wat de Feyenoord bus in Vlissingen kwam doen.
Uit de bus eerst effe de B&B kamer indeling van alle spelers, staf, begeleiding en ondersteunende (oud) eerste spelers en mede supporters. Na effe chillen in de kamers gingen we lopend naar de chinees. Het was door onze aanwezigheid ineens een volle bak bij de Chinees en daardoor kwamen er steeds meer klanten ook naar binnen. Onder het moto "waar t druk is, is het goed eten". Met een (te)volle buik weer een gezellige (kortere) wandeling terug naar de B&B.

Later op de avond weer een iets langere wandeling naar het bowling 🎳 centrum. Wat ook een game hal, trampoline park en eetgelegenheid bleek te zijn. Hier had Marco ook een globale indeling gemaakt wie op welke baan ging bowlen.
Met een schuin oog naar baan 6 kijkend zag ik dat de mega fanatieke hoofdtrainer John wel erg veel strikes op zijn naam parkeerde. Met mijn andere oog zag ik dat op de andere banen het record van langebaan vrij bal werpen werdt verbeterd. Noem geen namen maar het was op de 2e baan. Op 4e baan probeerde een speler de techniek onder de knie te krijgen. Dit aan het einde steeds beter bij hem ging.πŸ’ͺ🏻
Inmiddels hadden ook 4 ouders ons in Vlissingen gevonden en zich bij de groep gevoegd. Na het bowlen effe nog afreageren op de boksbal, de airhockey, t poolbiljart en of stiekem effe los gaan op de trampolines. Maar de leiding dit helaas vd jumpers al snel in de gaten had. De avond terug wandeling naar de B&B volgde.Tijdens deze terug wandeling gingen de 4 ouders naar hun eigen verblijf en iedereen bij ons de avond/nacht naar eigen wens mocht invullen.

Op zaterdagmorgen werd iedereen om 08:00 uur fris en fit bij het ontbijt verwacht. Alles was op tijd bij het zeer goed verzorgde ontbijt. Hierna gingen we allemaal fris en fit met een hele flinke lange wandeling vd boeg naar het sportcomplex van sv.Walcheren. Helaas zagen we bij aankomst dat het veld al bezet was door meerdere ganzen en dat het niet het allerbeste beste veld van deze vereniging was. En dan druk ik het nog erg voorzichtig uit. In de ook niet zo ruime kleedkamers omkleden en naar het veld.

Meerdere supporters waren inmiddels ook in Vlissingen aangekomen. De spieren vd boy's waren door de wandeling al warm. Dus de w-up was een makkie. De wedstrijd en de tegenstander daarentegen niet. 85 min op hun helft gespeeld en helaas niet gescoord daar door hun de spreekwoordelijke actie gebruikt werdt nl "de bus voor het doel werdt geparkeerd". Onze aanvallen dubbel of zelfs driedubbel verdedigd werden. 0-0 na 90 min het resultaat was.

Knap teleurgesteld kwamen onze spelers van het veld. Snel douchen en in de Feyenoord bus terug naar huis. Wederom onderweg weer veel bekijks. Teleurgesteld van de uitslag, maar toch zeer positief over een zeer geslaagd, gezellig team building uit tripje van vrijdag en zaterdag.

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde trip. Hiermee willen we ook gelijk alle sponsoren enorm bedanken voor hun zeer gulle giften mbt de bus, de B&B, de chinees, bowlen en alles wat voor dit team uitje door de sponsoren mogelijk gemaakt was.
Tevens ook Marco bedankt voor het regelen en ronselen van de sponsoren. Super gedaan. πŸ‘πŸ» toppertje.
19-1 spelers en staf succes in de competitie, beker en cup wedstrijden. Maak er het beste van dit seizoen mannen. Met veel trots worden alle wedstrijden van jullie bekeken.
βšͺπŸ”΅πŸ’ͺ🏻⚽