Een onverdiend verlies voor Jo9-2

Parkweg 7
3356LM
PAPENDRECHT

Voordat we zaterdag begonnen aan de wedstrijd, stonden wij eerst stil bij de aardbeving in Turkije & Syrië. Alle spelers wisten wat er gebeurd was en nadat ze één minuut heel netjes stil waren geweest, begon de wedstrijd.

Als elke week begonnen we weer ijzersterk en Louay maakte al snel 1-0. We waren erg fel op de bal en onze verdediging begon al bij de aanvallers, die het de verdedigers van Pelikaan erg moeilijk maakten. Dit lag ons geen windeieren en nadat Louay nog een kans kreeg, scoorde Jesse, binnen 10 minuten, 2-0. Helaas keurde de scheidsrechter (misschien onterecht) ons derde doelpunt van Jesse af, na een (lichte) overtreding van Bruce.

De tweede 10 minuten van de eerste helft, kreeg Pelikaan ongeveer 3 kansen, die ze alle drie wisten te benutten, zodat de ruststand 2-3 was voor Pelikaan.

Na de rust waren we weer helemaal bij de les en ontstond er een golf van aanvallen van onze jongens. Dit eindigde in veel kansen voor onder andere Senn, die net over schoot. Na een prachtig schot van Stef, belandde de bal voor de voeten van Senn, maar helaas schoot hij op de paal. Even leek het alsof Feyenoord speelde tegen NEC, zoveel kansen lieten wij onbenut. Bastiaan had als keeper niet veel meer te doen in de tweede helft en zo eindigde de  wedstrijd zeer onterecht in een verlies voor JO9-2, die zeker meer verdiende dat deze nederlaag.

De komende 2 weken zijn er geen wedstrijden ivm vakantie. Daarna gaan we er gewoon weer tegenaan!