Helaas geen winst voor O23-1 tegen Oranje Wit O23-1

Parkweg 7
3356LM
PAPENDRECHT

Zaterdagmorgen 8 april om 9:30 uur verzamelen voor de 23-1 (een bizar vroege tijd). Voor de competitie wedstrijd tegen Oranje Wit.
De ploeg is helaas inmiddels flink gehavend door spelers met een verbod op spelen door de (onterecht) rode kaarten, blessures of gestopte spelers.
Plus punten: het tweede speelt om 14:00 uur thuis, het eerste speelt om 15:00 uur thuis en de JO19-1 is vrij. Dus je zou zeggen dat men de 23-1 qua tijden van spelen van deze 3 teams zeer makkelijk zou kunnen helpen.
Min punt: de JO19-1 mag 13 spelers (geblesseerd en of fit) afstaan aan 1 en 2 waar ze heel veel spelers missen. Grootste minpunt is dat de 23-1 geheel geen extra wissels heeft buiten 1 fitte en eigenlijk 1 geblesseerde speler. Jammer om te zien dat Mehmet met de 23-1 zo weinig geholpen wordt. Daar er ook geheel geen verantwoordelijke commissie leden (Tjc en Tc) komen kijken laat staan helpen in de onderlinge samenwerking tussen deze 3 teams.

10:45 uur klinkt het start signaal uit de fluit van scheidsrechter Ed den Dunnen. Een gelijk opgaande strijd is tegen de verwachtingen in van Oranje Wit aan de gang op het veld. Het veld wat eigenlijk ook niet in zijn beste conditie is daar spelers ook continu uitglijden.
Onze 23-1 krijgt zelfs hele goede kansen om voor te komen tegen dit (te) sterke Oranje Wit wat uit de vorige duels al 2 keer is gebleken.

Pas in de tweede helft lukt het de bezoekende ploeg om te scoren uit een mislukte (weg) kopbal en een attente tegenstander die de verdediging verrasten. We vandaag ook niet met de vaste verdediging konden spelen. Mehmet de nood opstelling toegepast had met spelers welke normaal op een andere positie stonden maar nu ook enorm hun best deden. Helaas met 0-1 achter kwamen.
Met nog meer kracht werdt er door onze 23-1 spelers gesmeten daar de tegenstander 4 frisse nieuwe spelers in kon brengen had Mehmet maar 1 fitte (Illias) en 1 geblesseerde speler (Rody) tot zijn beschikking. Na inbreng van deze mannen kwamen we hierdoor nog wel een paar keer zeer gevaarlijk dichtbij het doel van de tegenstander, maar bleef de welverdiende remise uit.

Bij 0-1 verlies klonk het eind signaal via de fluit van scheidsrechter Ed. Complimenten voor de keihard werkende en gehavende ploeg die helaas (weer) met lege handen stond. Zeer jammer om te zien dat er geen spelers en of reserve spelers van andere teams aansluiten bij dit 23-1. Daar de speeltijden nu ideaal waren (tussen 1, 2 , 23-1) om van elkaar spelers te gebruiken om Mehmet en het team een positieve boost te geven. En tevens meerdere fitte spelers in te brengen om eventueel een overwinning te boeken... En hierdoor ook meer voetbal plezier in dit seizoen te houden. Waarschijnlijk zien de verantwoordelijke niet in hoe dit team aan het worstelen is dit gehele seizoen. Het zogeheten "vechten tegen de bierkaai". Daar ze begonnen in een leukere competitie (4e divisie J) met 8 teams waar nog redelijk tegen diverse tegenstanders tegenstand geboden kon worden. Met de daarbij behorende overwinningen en het plezier behoud in voetbal.
En nu in deze competitie ( 4e divisie L) wat eigenlijk ook geen competitie meer is doordat je met 5 teams 3x tegen elkaar voetbalt. Meer lijkt op een oplossing om de teams te laten spelen.

Super mooi om te zien is dat de strijd in het veld onder de jongens aanwezig blijft om toch een doelpunt te scoren of te winnen of een tegendoelpunt te voorkomen.
Hou vol mannen. 💪🏻💪🏻💪🏻

Op naar de volgende wedstrijd uit tegen vv Binnenmaas.
Wederom weer vroeg uit de veren.  Speeltijd 10:30 uur.

Succes mannen 💪🏻⚽