Ondanks hard werken E1 toch dubbele cijfers tegen Feyenoord!

Feyenoord E1

5 oktober 2015 18:30

Ilias Brands

Voor een maandagavond waren er veel toeschouwers naar de Oostpolder gekomen. Het was dan ook niet zo maar een gewone maandagavond maar vanavond stond de wedstrijd Drechtstreek E1 - Feyenoord E1 op het programma. Veel toeschouwers waren naar dit duel gekomen om te kijken of het Drechtstreek zou lukken om Feyenoord E1 met dezelfde cijfers naar huis te sturen als ooit een niet nader te noemen club uit het Zuiden met grote broer Feyenoord 1 was gelukt op 24 oktober 2010.

Helaas gaat de vergelijking tussen deze donkere dag uit de clubgeschiedenis van Feyenoord al snel mank op deze avond in Papendrecht. Tot de 1 – 3 weet Drechtstreek E1 nog goed weerstand te bieden en weet doelpuntenmaker Tim Martens het Papendrechtse publiek nog even op de banken te krijgen. Hierna is het echter Feyenoord dat met vlotte combinaties de show steelt en de jongens van onze E1 het nakijken geeft. Alle spelers verdienen echter een groot compliment omdat zij tot de laatste minuut als collectief keihard hebben gewerkt. Duels werden aangegaan en gewonnen, de onderlinge coaching was beter en Ezra heeft met enkele voortreffelijke reddingen nog wat Rotterdamse doelpunten voorkomen.

Zowel toeschouwers als spelers hebben een leuke en leerzame avond gehad met mooi en attractief voetbal. Met deze instelling kan de lastige uitwedstrijd tegen koploper Wieldrecht E1 a.s. zaterdag met vertrouwen tegemoet worden gezien.

O ja ……… voor wie het echt wil weten, het is uiteindelijk 1 -11 of was het nu 1 -12 geworden ?!