Jo10-2 staat weer op de rit

Parkweg 7
3356LM
PAPENDRECHT

Het was even wennen, nadat wij vorige week zaterdag voor het eerst dit seizoen punten verloren door gelijk te spelen tegen vv Papendrecht. Gelukkig stond er zaterdag alweer een nieuwe wedstrijd op het programma, zodat wij ons ritme van winnen weer konden oppakken. De wedstrijd was tegen RCD, waarvan wij vorig jaar niet wisten te winnen. Met de wetenschap dat Varai vandaag, wegens ziekte, afwezig was, werd het niet makkelijk deze zaterdag.
We kwamen door een doelpunt van Louay op 1-0, maar RCD scoorde al snel weer gelijk. We kregen kansen in overvloed om weer op voorsprong te komen en uiteindelijk wist Fedde uit een hoekschop, met een droge knal 2-1 te maken. Dit was tevens de ruststand.

Na rust tapte Jo10-2 het uit een ander vaatje en lieten we zien dat we de kansen ook konden afmaken. Door een goede uittrap van Bastiaan, scoorde Maher 3-1 en met een mooie steekpass van Fedde werd Jesse voor het doel gezet. Hij liet deze mogelijkheid niet onbenut en scoorde 4-1. Na nog een aantal kansen, Collin op de paal en een acrobatische omhaal van Jesse, wist de laatst genoemde ook nog 5-1 te scoren. Ondanks goed keeperswerk van Bastiaan en onze rots in de branding Bruce, die altijd alle gaatjes op het veld dichtloopt, wist RCD nog één keer te scoren, 5-2.Tenslotte scoorde Louay nog zijn tweede treffer, zodat hij de einduitslag bepaalde op 6-2. Weer een lekkere overwinning en op naar volgende week zaterdag!

Het is jullie waarschijnlijk al opgevallen, maar ondertussen is het trainersgilde van Jo10-2 uitgebreid met een jong talent, de 19-jarige Ole de Groot. Deze Sliedrechter woont sinds afgelopen weekend in Dordrecht en zit op het Da Vinci College. Hiervoor moet hij een behoorlijk aantal uren stage lopen, die hij bij vv Drechtstreek invult. Een prima gast, waar wij erg blij mee zijn en zeker de kinderen zijn dol op ‘m.