Cookie beleid vv Drechtstreek

De website van vv Drechtstreek is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Informatie

Informatie

Met de introductie van het nieuwe kassa systeem introduceren wij ook de Drechtstreek Clubcard. Met deze kaart kun je vanaf nu nog makkelijker afrekenen aan de bar.
De Drechtstreek Clubcard heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind).

Afrekenen aan de bar kan op drie manieren:

  • Met je gewone PIN - pas;
  • Met de Clubcard (met voldoende saldo).
  • In de kantine met contanten

Het ‘opladen’ van de Clubcard kan:

  • Thuis met iDEAL (minimaal 10 euro): je hebt een aparte mail ontvangen met je inlognaam (uitleg verderop in deze mail)
  • In de kantine met je eigen bank PIN - pas (elk bedrag)


Hoe werkt betalen met de Clubcard?

Voor de administratieve afhandeling heeft v.v. Drechtstreek een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubcard. De Clubcard is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij v.v. Drechtstreek aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling of een contant geld betaling.

Hoe activeer ik mijn Clubcard?

Voor je met de Drechtstreek Clubcard kan betalen, dien je de Clubcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard?

Dat kan aan de bar in de kantine of via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je met je PIN - pas en wordt het bedrag direct op je Clubcard gezet. Om je Clubcard via internet op te laden ga je naar www.mijnlcs.nl en log je in op je persoonlijke pagina. Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig die je in een aparte e-mail ontvangt. Met iDEAL moet het op te waarderen bedrag minimaal 10 euro en maximaal 200 euro zijn.

Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen?

Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen bij vv Drechtstreek worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?

Saldo wat op de Clubcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar [email protected] met al je gegevens, pasnummer en banknummer.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?

Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het LCD -scherm van de kassa getoond. Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond. Heeft u een QR reader op uw telefoon/tablet dan kunt u de clubcard onder de lezer houden en uw saldo verschijnt in het scherm.
Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnlcs.nl .Deze site is te bereiken via elke smartphone, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?

Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren via de penningmeester. Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: [email protected]

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Na inloggen op www.mijnlcs.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.

Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen?

Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij de Club, stuur dan een e-mail naar [email protected]

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing, ben ik dan mijn saldo kwijt?

Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnlcs.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende clubcard blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.

Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?

In dat geval stuur je een email naar [email protected] met de naam zoals vernoemd op de clubcard.

Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard?

Een nieuwe clubcard kan aangevraagd worden bij [email protected] , met vermelding van uw naam en kost € 5,00

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een Clubcard aanvragen?

Ja dat kan d.m.v. een verzoek per email naar [email protected] met de naam die op de clubcard komt te staan. De aanvraag zal vervolgens door v.v. Drechtstreek worden beoordeeld.

Hoe zit het met Drechtsteek Clubcard voor minderjarige leden?

Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de Drechtstreek Clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Is er een Drechtstreek Clubcard voor teams?

Ja. Het is mogelijk een Team-Clubcard aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. De kosten van een Team-Clubcard bedragen € 5,-. Stuur een email naar [email protected] met de teamnaam die op de clubcard komt te staan.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!