Technische Commissie

v.v. Drechtstreek kent circa 850 leden, verdeeld over 10 seniorenteams, 1 damesteam en ca. 40 jeugdteams. Dit vraagt van de vereniging een voetbaltechnisch beleid, dat praktisch wordt uitgezet door de Commissie Voetbaltechnische Zaken, ofwel de Technische Commissie (TC).

In dit voetbaltechnisch beleid staan dan ook de doelstellingen voor het technisch beleid dat het Hoofd- en Jeugdbestuur van v.v. Drechtstreek heeft vastgesteld.

Uitgangspunt hierbij is dat prestatiegericht en recreatief voetbal bij onze vereniging samen gaan en de prestatieve jeugdteams hoofdleverancier zijn van onze senioren selectieteams 1, 2 en 3.

Het zelf opleiden van de jeugd en een goed functionerende jeugdafdeling zijn hierbij  van belang voor het succes van de gehele vereniging.

Duidelijk
Als technische commissie houden we verder de vinger aan de pols en zijn we aanspreekpunt tussen enerzijds trainers, spelers en begeleiding en anderzijds het bestuur ( Hoofd- en Jeugdbestuur ). Door regelmatige en duidelijke communicatie willen we voorkomen dat partijen langs elkaar heen praten en samen kijken naar oplossingen en verbetermogelijkheden.

Voor vragen kunt U contact opnemen via het met een van de leden van de TC.

Leden van de Technische Commissie: