Leden Enquete

Er zijn veel onderwerpen die op de bestuurstafel liggen en aandacht nodig hebben maar waar geef je dan vervolgens prioriteit aan? Zijn we met de juiste dingen bezig, wat gaat er goed en wat zouden we beter moeten doen? Wat vinden de leden van de vereniging belangrijk? Om op deze vragen een antwoord te krijgen hebben we deze  enquete opgesteld die eenvoudig, binnen een paar minuten, is in te vullen.

• De enquete kan volledig anoniem worden ingevuld maar als je een specifieke vraag hebt of een reactie wilt hebben naar aanleiding van een opmerking die je hebt gegeven vergeet dan niet om je e-mail adres in te vullen.
  • Gebruik de open vragen om jouw specifiek vragen of opmerkingen door te geven.
  • Het resultaat van de enquete zullen we uiteraard met jullie delen (via de website) en bespreken (op de Algemene Ledenvergadering in November).
  • Vergeet hoe dan ook niet om de 4 cijfers in te vullen aan het einde van de vragenlijst om je antwoorden te versturen.

Leden Enquete

(Meerdere antwoorden mogelijk)