Lid worden/ proeftraining

Om de inschrijving van nieuwe leden in goede banen te leiden, maakt Drechtstreek gebruik van de diensten van een coördinator nieuwe leden. De functie wordt bekleed door Hans de jong.

De procedure is als volgt:

• De aanmelding van een (potentieel) nieuw lid wordt gedaan bij de coördinator nieuwe leden. Deze coördinator is de enige die de inschrijfformulieren in behandeling mag nemen. Het is anderen dus niet toegestaan om inschrijfformulieren uit te delen of online ingevulde aanmeldingen te behandelen. U kunt u of uw kind op deze pagina online aanmelden zodat de coördinator u een inschrijfformulier kan toesturen of overhandigen.
  • Wanneer de kinderen qua geboortejaar vallen binnen de O13, O15, O17 of O19 afdelingen zal de coördinator nieuwe leden contact opnemen met de coördinator van de betreffende leeftijdscategorie.
  • Na overleg zal de speler 1 keer mee gaan trainen met het selectieteam van de leeftijdscategorie. Het is dus niet toegestaan om spelers mee te laten trainen met jeugdteams zonder overleg met de coördinator nieuwe leden!
  • Na het meetrainen vindt er overleg plaats tussen de selectietrainer en de coördinator. De coördinator bespreekt dan met de coördinator nieuwe leden waar de speler geplaatst kan worden. Wanneer er een plekje is, kan de speler direct mee gaan trainen en competitiewedstrijden gaan spelen. Wanneer er geen plek is, kan de speler uitsluitend mee gaan trainen met een team.
  • De coördinator nieuwe leden sluit dit kort met de ouders van de betreffende speler en zal na ontvangst van het inschrijfformulier hierop haar paraaf en ontvangstdatum vermelden. Het inschrijfformulier zal worden overgedragen aan de secretaris.

Contact formulier

Persoonsgegevens