Zo voelt verliezen dus 😢

Reeweg 75 B
3342AA
HENDRIK-IDO-AMBACHT
tel. 078-6813552 (Hoofdkantine di-vr-zo)

Doordat wij voor de herfstvakantie geen wedstrijd hadden verloren in de tweede klasse, zijn wij nu ingedeeld in de eerste klasse. Onze eerste wedstrijd is de uitwedstrijd tegen ASWH J010-2. Het was vooral aftasten hoe goed de tegenstander zou zijn en wat wij daar tegenover konden zetten.
We begonnen uitstekend aan de wedstrijd, waarbij wij continue op de helft van ASWH speelde. Dit resulteerde al snel in een doelpunt van Jesse (“een bilbal“) op aangeven van Louay. Jesse had er zin in en scoorde ook de 2-0 na een splijtende pass vanuit de verdediging van Fedde. Tot op dit moment, had de tegenstander niet veel melk in de pap te brokkelen, maar dit alles veranderde toen het 1-2 werd.
Doordat er te veel spelers niet hun niveau haalde en door wat wisselingen in het team, speelde we niet meer zoals wij kunnen. Voor rust stonden we helaas al met 3-2 achter.

Het eerste kwartier na de rust, ging het weer iets beter en bleef het 3-2. Maar toen ASWH toch de 4-2 wist te maken, gingen onze koppies hangen. Dat waren we ff niet meer gewend en de wedstrijd ging uiteindelijk verloren met 7-2. Niet dat het verschil tussen beide ploegen zo groot was, maar uiteindelijk lukte alles bij de tegenstander wel, en bij ons niet.

Hoewel we verliezen niet gewend zijn, mogen we niet ons koppen laten hangen op het moment dat het even tegen zit. Ook al staan we 5-2 achter, moeten we ervoor zorgen dat het niet meer wordt. Sterker, we moeten blijven knokken om misschien weer terug te komen en de wedstrijd te winnen!!!

Gelukkig was iedereen na een verkwikkende douche weer vrolijk en gaan we er volgende week gewoon weer tegenaan ✍.