Een wedstrijd om snel te vergeten

Oranje Wit JO10-2

1e klasse (2e fase) 09

25 november 2023 11:00

Sportpark Oranje Wit
Nieuwe Noordpolderweg 1
3312AD
DORDRECHT

Na weer een week met regen, ging de uitwedstrijd afgelopen zaterdag tegen Oranje Wit toch gewoon door. Niet helemaal te begrijpen, want het veld was ongelofelijk slecht. Zeker voor onze kunstgrasgeneratie, die soms de vastgezogen schoenen amper los kreeg uit de grond. Het was glibberen op een (te klein) grasveld zonder gras en het gras wat er stond was ook nog eens veel te lang.  (Deze inleiding van het verslag zou wel eens een excuus kunnen worden van een verloren pot 😐).

Zonder Varai, die door griep de wedstrijd moest missen, kwamen we al snel op een achterstand van 2-0. Door doelpunten van Maher & Louay kwamen we netjes terug in de wedstrijd, 2-2. De tegenstander, die het best als onaangenaam kon worden omschreven, was niet onder de indruk van onze comeback in deze wedstrijd en liep uit naar 5-2. Onze jongens werkten hard op het zware veld, maar Oranje Wit kon net wat beter omgaan met de omstandigheden. De tweede goal van Louay was eigenlijk alleen nog voor de statistiek en wedstrijd eindigde in 5-3.

Deze wedstrijd maar snel vergeten en op naar de volgende wedstrijd, thuis tegen Groote Lindt Jo10-1.