JO10-2 wint met de snelle Varai op dreef

Reeweg 75 B
3342AA
HENDRIK-IDO-AMBACHT
tel. 078-6813552 (Hoofdkantine di-vr-zo)

Afgelopen zaterdag stond een wedstrijd in Hendrik Ido Ambacht op het programma. Ondanks een eerdere afmelding van Bruce, won het gevoel van “toch-willen-voetballen” en sloot hij op het laatste moment toch aan bij de jongens.
We begonnen de wedstrijd sterk en liepen in no-time uit naar 0-3 door doelpunten van Fedde, Collin en Varai. Hierna werd ons spel wat rommelig en waren we het even kwijt. Voor rust deed de tegenstander daardoor iets terug en gingen we de kleedkamer in met een stand van 1-3.

In de rust, werd de vinger op de zere plek gelegd en hervatten onze jongens het goede spel. Het kon dan ook niet anders, dat dit doelpunten opleverde. Het was Maher, die ons weer op gang hielp en maakte 1-4.
Ondanks het uitvallen van Bruce, die de rest van de wedstrijd moest toekijken langs de lijn, stond onze verdediging met Collin, Louay en Fedde als een huis. Zeker de tweede helft was onze sluitpost, Bastiaan, zeer betrouwbaar en zette hij de stijgende lijn van de laatste weken door. De watervlugge Varai, die vorige week ook al op dreef was met drie doelpunten, zorgde met twee doelpunten voor de 1-5 & 1-6. Fedde zorgde, ietwat gelukkig, voor de einduitslag van 1-7.

Mannen, een goede wedstrijd en een prima overwinning.