Clubkleding

Om als club eenheid uit te stralen, streeft Drechtstreek naar uniformiteit in het dragen van clubkleding. Voor wedstrijdkleding geldt dat die uitsluitend via de club kan worden besteld bij de vaste leverancier. Ook voor de overige kleding geldt dat deze van het merk Hummel dient te zijn; er is hiervoor een speciale Drechtstreek kledinglijn gekozen.

KLEDING PER TEAM

Veel teams hebben een sponsor gevonden die hen van nieuwe kleding voorziet. Daarvoor geldt:

• Een set wedstrijdkleding bestaat uit: shirt / broekje / kousen / rugnummer / sponsorlogo in 1 kleur voor de prijs € 72,50 incl. BTW (alleen bij teambestelling). Voor meerkleurendruk van het sponsorlogo geldt een opslag per kleur
  • Opgave van aantal wedstrijdsets en de juiste maten, desgewenst per nummer aangegeven
  • Idem voor de aanvraag van trainingspakken, tassen, jassen e.d.
  • Digitale aanlevering van het sponsorlogo, via een EPS bestand
  • Aanlevering gewenst factuuradres
  • Bij volledigheid van alle gegevens wordt een offerte opgemaakt
  • De offerte is altijd inclusief btw