Lidmaatschap/

AANMELDING NIEUW JEUGDLID

Om de inschrijving van nieuwe jeugdleden in goede banen te leiden, maakt Drechtstreek gebruik van de diensten van een coördinator nieuwe jeugdleden. De functie wordt bekleed door Regina Roelofsen.

De procedure voor de inschrijving voor nieuwe leden is als volgt:

• De aanmelding van een (potentieel) nieuw jeugdlid wordt gedaan bij de coördinator nieuwe jeugdleden. Deze coördinator is de enige die de nieuwe jeugdleden een inschrijfformulier mag overhandigen. Het is anderen dus niet toegestaan om inschrijfformulieren uit te delen.
  • Wanneer kinderen qua geboortejaar vallen binnen de Voetbalschool, zullen zij hier direct geplaatst worden. Wanneer de kinderen behoren bij de F- of E-pupillen zullen zij direct geplaatst worden in de Instroomgroep.
  • Wanneer de kinderen qua geboortejaar vallen binnen de D-pupillen, C-junioren, B-junioren of A-junioren zal de coördinator nieuwe leden contact opnemen met de coördinator van de betreffende leeftijdscategorie.
  • Na overleg zal de speler 1 keer mee gaan trainen met het selectieteam van de leeftijdscategorie. Het is dus niet toegestaan om spelers mee te laten trainen met jeugdteams zonder overleg met de coördinator nieuwe leden!
  • Na het meetrainen vindt er overleg plaats tussen de selectietrainer en de coördinator. De coördinator bespreekt dan met de coördinator nieuwe leden waar de speler geplaatst kan worden. Wanneer er een plekje is, kan de speler direct mee gaan trainen en competitiewedstrijden gaan spelen. Wanneer er geen plek is, kan de speler uitsluitend mee gaan trainen met een team.
  • De coördinator nieuwe leden sluit dit kort met de ouders van de betreffende speler en zal na ontvangst van het inschrijfformulier hierop haar paraaf en ontvangstdatum vermelden. Het inschrijfformulier zal worden overgedragen aan de secretaris.

Voor vragen omtrent deze procedure of voor de aanmelding van nieuwe leden kan het volgende mailadres gebruikt worden: [email protected]

OPZEGGEN

Het seizoen van elke bij de KNVB aangesloten vereniging eindigt statutair op 30 juni en het nieuwe seizoen begint op 1 juli. Een lidmaatschap geldt altijd voor een volledig seizoen.

Opzeggingen moeten uiterlijk 31 mei bij ons binnen zijn, dat wil zeggen een maand voor het officiele einde van het seizoen. Opzeggen kan op twee manieren:

• Schriftelijk via v.v. Drechtstreek, postbus 41, 3550 AA Papendrecht.
  • Per email via [email protected]

OVERSCHRIJVEN

Voor het seizoen 2016/'17 worden geen papieren overschrijvingsformulieren meer gebruikt voor de overschrijvingen. Alle overschrijvingen gaan dan digitaal. Er kunnen dus geen papieren overschrijvingsformulieren meer worden afgegeven en/of worden ingestuurd naar de KNVB. Daarnaast worden de overschrijvingen centraal verwerkt via het kantoor in Zeist.

Alle overschrijvingen gaan dus digitaal. Dit gaat als volgt:

• Een speler meldt zich bij de ‘nieuwe’ vereniging met zijn/haar relatiecode en/of spelerspas
  • De speler vult en ondertekent een inschrijfformulier in bij de nieuwe vereniging
  • De nieuwe vereniging vraagt het overschrijvingsverzoek digitaal aan
  • De oude vereniging geeft digitaal akkoord voor deze overschrijving.

Het akkoord wordt door de oude vereniging gegeven als aan alle financiële verplichtingen is voldaan en als alle materialen (bij voorbeeld sponsorkleding) in goede staat zijn ingeleverd.

CONTRIBUTIE

Contributie per 01-01-2015:

• Pupil € 32,50 per kwartaal
  • Junior € 36,35 per kwartaal
  • Senior € 48,75 per kwartaal
  • Donateur € 10,25 per kwartaal
  • Donateur 65+ € 9,00 per kwartaal

Automatische incasso vindt plaats begin januari, begin april, begin juli en begin oktober.