Sponsoring

Voetbalvereniging Drechtstreek is een ambitieuze zaterdagclub die in haar bestaan (sinds 1946) gegroeid is naar een omvang van ruim 850 leden.
De vereniging prijst zich gelukkig met een toenemend aantal minipupillen die popelen om de stap naar het echte werk in de “F’jes” te maken. Deze opbouw biedt een gezonde basis en goede vooruitzichten voor een stabiele aanwezigheid in de diverse klassen. Het 1ste elftal van Drechtstreek komt in 2021- 2022 uit in de tweede klasse van de KNVB.

Om de vereniging te ondersteunen en waar mogelijk verder te ontwikkelen, is geld nodig. Drechtstreek is mede afhankelijk van de goedwillendheid van sponsoren die de club willen steunen. Om zoveel mogelijk partijen te interesseren biedt vv Drechtstreek potentiële sponsors meerdere mogelijkheden. Zo kent de club op dit moment de volgende sponsorvormen:

VRIENDEN VAN DRECHTSTREEK

In de gang van de kantine hangt een groot opvallend bord van de vrienden van Drechtstreek waar ook uw naam op kan komen. Kosten: € 50,- per seizoen. Met de opbrengst van dit bord kiezen we 1x per jaar een doel uit waar we de vereniging mee kunnen verrijken.

WEDSTRIJDBAL-SPONSOR

Bij elke thuiswedstrijd van het 1ste elftal is het mogelijk de wedstrijdbal te sponsoren. Prijs van sponsoring van de wedstrijdbal bedraagt € 75,-. Naam en logo van de wedstrijdbal-sponsor worden vermeld in de aankondiging van de wedstrijd op onze social media en website. Ook zal de naam van de sponsor worden omgeroepen via de geluidsinstallatie voorafgaand aan de wedstrijd.

RECLAMEBORD SPONSOR

Zoals bij de meeste verenigingen bestaat ook bij vv Drechtstreek de mogelijkheid tot sponsoring van reclameborden rond het hoofdveld (en langs het nieuwe kunstgrasveld).

De prijzen voor sponsoring van een reclamebord luiden als volgt:
Initiële aanschaf en plaatsing reclamebord per strekkende meter: € 125,— excl. BTW
Sponsorbedrag per jaar, per strekkende meter binnenzijde hoofdveld: € 75,— excl. BTW
Sponsorbedrag per jaar, per strekkende beter buitenzijde hoofdveld kantinezijde: € 85,— excl. BTW

De minimale afname is 3 strekkende meter. Het reclamebord blijft te allen tijde eigendom van vv Drechtstreek. Na plaatsing van het reclamebord wordt altijd een fotomoment ingepland zodat de sponsoractie op onze social media kanalen en website kan worden gepubliceerd.

Informatie: [email protected]

NARROWCASTING (TV schermen in de kantine)

Op de schermen in de kantine zijn mededelingen van en over de club te zien, maar er is ook ruimte voor adverteerders. Elke advertentie heeft een looptijd van één jaar. Het is mogelijk binnen dat jaar de reclameafbeelding enkele malen te vervangen, bijvoorbeeld om acties van het betrokken bedrijf aan te kondigen. Jaarlijkse kosten voor een advertentie die 4 á 5 keer per uur wordt vertoond zijn bij de aanvang van het seizoen € 350,-.

PRESENTATIEGIDS

Elk jaar in september brengt de club een full-colour presentatiegids uit als terugblik op het afgelopen en voorbeschouwing op het nieuwe seizoen. De oplage is ca. 1.000 exemplaren en wordt verspreid onder al onze leden en andere betrokkenen bij onze vereniging. De gids biedt bedrijven mogelijkheden om zich onder de aandacht te brengen van alle leden en relaties van de club. De redactie, opmaak, acquisitie van advertenties  en uitgifte van de modern vormgegeven gids is in handen van vrijwilligers binnen onze vereniging. Hierdoor komt de opbrengst uit advertentie-inkomsten volledig ten goede aan de club.

KLEDINGSPONSORING

Hoe leuk is het wanneer uw bedrijfsnaam wekelijks zichtbaar is op onze prachtige wedstrijdshirts, trainingskleding of kleding van begeleiders? Hoe dit werkt? U kiest zelf of u een jeugdteam danwel seniorenteam wilt sponsoren. Ook de keuze om alleen wedstrijdshirts te voorzien van uw logo of voor een uitgebreider pakket te gaan, is geheel aan u. Op basis van uw wensen ontvangt u een maatwerk offerte. Bij akkoord hierop ontvangen wij graag alleen nog uw bedrijfslogo. De rest regelen wij voor u. Naast de zichtbaarheid op de kleding zelf zal de presentatie van de nieuwe kleding ook via onze social media kanalen en website onder de aandacht worden gebracht.

Is uw belangstelling gewekt? Stuur dan een e-mail naar onderstaand adres en we nemen direct contact met u op.

Informatie: [email protected]

PICKNICK- OF STATAFELS MET BEDRIJFSLOGO

Zowel in de kantine als op ons terras is het op wedstrijddagen en trainingsavonden gezellig druk. Een betere plaats om uw bedrijf bij onze leden en bezoekers te promoten is dan ook bijna niet denkbaar. Voor ons terras biedt VV Drechtstreek mogelijkheden tot de aanschaf van diverse formaten picknicktafels die zowel van het Drechtstreek-logo als uw bedrijfslogo kunnen worden voorzien. Voor de tafels in de kantine kan voor statafels met uw bedrijfslogo worden gekozen.

Spreekt deze manier van adverteren u aan? Stuur dan een e-mail naar onderstaand adres en we nemen direct contact op om de mogelijkheden met u te bespreken.

Informatie: [email protected]