SPEELDAGENKALENDER

Hieronder te downloaden, de KNVB Speeldagenkalender voor het seizoen 2019/2020:

Speeldagenkalender 2019/2020

AANVRAAG OEFENWEDSTRIJDEN

Trainers/leiders die met hun team een oefenwedstrijd willen spelen op zaterdagen dat er geen programma is voor het team, kunnen dit aanvragen bij de wedstrijdsecretaris Peter Wisselink, via de mail naar [email protected]

De aanvraag graag minimaal 2 weken van te voren indienen, zodat hij naar een tegenstander kan zoeken en bij een thuis-wedstrijd een veld kan regelen.

Je kan in de mail ook eventueel de sterkte of zelfgeregelde tegenstander aangeven. Eventuele verzoeken die binnen komen van andere verenigingen, zal via de coördinatoren naar je toe worden gemaild. Reageer hierop zo snel mogelijk, want soms zijn de wedstrijden snel weg.

Als er geen verzoek komt van je team, wordt er geen oefenwedstrijd geregeld.

WIJZIGINGEN BEKER- EN COMPETITIEWEDSTRIJDEN

Bij vragen over beker- en oefenwedstrijden kun je ook bij hetzelfde mailadres terecht.

Wanneer er bijvoorbeeld tijdens vakantieperiodes niet voldoende spelers beschikbaar zijn om een wedstrijd te spelen, kun je verzoeken om uitstel van de competitiewedstrijd. Dit kan ook via hetzelfde mailadres.

Let op er kunnen nog tot donderdagavond (tijd)wijzigingen zijn in het programma. We proberen aan zo veel mogelijk wensen en verzoeken te voldoen, maar helaas kunnen we niet altijd alles regelen!

AFGELASTINGEN

Tussen donderdag en op z'n laatst de ochtend van de speeldag voor 8.30 uur wordt bekend gemaakt of er sprake is van een algehele of gedeeltelijke afgelasting. Houd in deze periode de afgelastingen op de site goed in de gaten.

Wanneer de KNVB de wedstrijden binnen ons district afgelast, zal er niet gevoetbald worden. Als de KNVB dat niet doet, wil dit nog niet zeggen dat de wedstrijd zeker doorgaat.

In welk district speel ik?

v.v. Drechtstreek speelt in het district Zuid I

In welke categorie ben ik actief?

Onder categorie A wordt verstaan:

• mannen veldvoetbal standaard hoofdklasse t/m 7e klasse
  • mannen veldvoetbal reserve hoofdklasse t/m reserve 3e klasse
  • vrouwen veldvoetbal hoofdklasse t/m 2e klasse
  • O19, O17 en O15  t/m 1e klasse
  • O13 top- en hoofdklasse

Onder categorie B wordt verstaan:

• alle elftallen/teams die spelen in de overige klassen