Papendrecht F1 - Drechtstreek JO9-1

Papendrecht F1

F-pupillen zaterdag, F1, Hoofdklasse Hfd02

26 maart 2016 8:30

Op een vroege maar zonnige zaterdagmorgen 24 maart mochten onze jongens dan eindelijk aantreden bij en tegen Papendrecht F1.
De wedstrijd begon redelijk gelijkwaardig, maar na ongeveer 10 minuten kwam dan toch het eerste doelpunt van Drechtstreek en wat voor 1! Een schitterend afstandsschot die de keeper alleen maar kon nakijken. Toen ging het ook gelijk beter draaien bij onze jongens. Er werd goed over gespeeld en dat resulteerde gauw in een 0-2. Vlak daarna werd een corner benut met een fraaie kopbal, 0-3. Net voor de rust werd het nog 0-4 waarna de jongens even genoten van een bekertje fris om daarna weer fris en fruitig de tweede helft in te gaan.

En de tweede helft begon zeer aanvallend en de score liep al gauw uit naar 0-7.
Toen besloot Papendrecht iets terug te doen en een mooie rush vanaf linksachter resulteerde in een tegentreffer. Dat weerhield onze jongens er niet van om lekker te blijven ballen en daardoor nog 2 doelpunten te maken waarvan de laatste een mooie solo was van links naar rechts om vervolgens in een vrij moeilijke hoek ingeschoten te worden.

Al met al een heerlijke 1-9 overwinning. Voor de meegekomen Drechtstreek supporters een zeer aangename wedstrijd met leuk voetbal en vooral goed samenspel.