Drechtstreek F1 nog steeds in de race voor de Rijnmond Cup!

LMO F1

30 maart 2016 19:00

Ilias Brands

Woensdagavond mochten onze jongens weer aantreden voor de Rijnmond Cup en wel tegen LMO, een fysiek sterke ploeg uit Rotterdam Zuid. Met jongens die wel 2 koppen groter en breder waren. Je kon zien dat onze jongens toch een beetje onder de indruk waren van hun tegenstander.

Vooral nadat er 2 x noodgedwongen even gewisseld moest worden vanwege een blessure. Die bleken gelukkig mee te vallen waardoor iedereen de wedstrijd gewoon kon afmaken.
Er werd gebikkeld en gestreden met uiteindelijk een verdiende 2-0 winst! Het was een lastige wedstrijd waarin bij vlagen goed gespeeld werd en we zijn weer een ronde verder!!!!