Verlies eerste competitie wedstrijd JO15-2

ASWH JO15-2

8 oktober 2016 10:00

Dion de Heer

Nadat besloten is dat JO15-2 een klasse lager gaat voetballen stond op  zaterdag 8 oktober de eerste wedstrijd op het programma thuis tegen  ASWH  JO15-2. Een tegenstander die eerste staat in de competitie.

ASWH kwam op 0-1 door wat slordig verdedigen. ASWH had een kans om via een strafschop de score verder uit te bouwen , maar door de bal net naast te schieten bleef de kans om aansluiting te vinden aanwezig.
Christiaan zorgde in de eerste helft nog voor de gelijkmaker 1-1. ASWH scoorde weer in de tweede helft. Drechtstreek voetbalde voornamelijk tegen zichzelf.

De wedstrijd werd helaas met 1-2 verloren. Drechtstreek had zeker niet hoeven te verliezen tegen deze tegenstander.

Alle foto's van de wedstrijd zijn terug te vinden in het fotoboek.