Een druilerige zaterdag morgen

Pelikaan JO15-2

Onder 15 zaterdag, JO15-2, 3e klasse 05

15 oktober 2016 10:15

15 oktober een druilerige zaterdagmorgen Drechtstreek JO15-2 reisde af naar Pelikaan JO15-2 in Zwijndrecht om voor de tweede keer tegen deze ploeg te spelen. In augustus voor een oefenwedstrijd tegen, deze werd na een 3-1 voorsprong in de eerste helft verloren met 3-6.  Dus de jongens waren gewaarschuwd. Er moest worden gewerkt!

In het begin van de wedstrijd kwam de druk van Pelikaan. Hierdoor kwam Drechtstreek op een 1-0 achterstand te staan. Door hard te werken vocht Drechtstreek zich terug in de wedstijd en dat betaalde zich uit door doelpunten van Matthijs en Liam. Zo ging Drechtstreek weer met een voorsprong  1-2 de rust in.

De ploegen waren behoorlijk aan elkaar gewaagd. Kansen werden aan beide zijde gecreëerd. Hiervan profiteerde echter alleen Pelikaan door het maken van de gelijkmaker. Met een eindstand van 2-2 keerde Drechtstreek terug naar Papendrecht.

Het 1e competitie punt is binnen. Iedereen, met name ook Julian en Lauro die met hun uitstekende bijdrage aan de wedstrijd leverde, bedankt voor jullie inzet. Hard gewerkt mannen! Volgende week thuis tegen DFC JO15-1.