Zoek de verschillen

Sliedrecht JO15-3

19 november 2016 12:30

Sliedrecht zaterdag 19 november 12:30uur aanvang van de wedstrijd. Een wedstrijd in een wedstrijd?.., vroegen een aantal ouders langs de zijlijn zich af. Hoe hou je twee ploegen uit elkaar die in het tenue dezelfde kleurstelling hebben.  Blauw-Wit. Of is het een wedstijd in de wedstrijd en gaat diegene met de prijs er van door die de meeste verschillen heeft weten te ontdekken. In ieder geval werd de wedstrijd binnen de vijf minuten toch maar even stil gelegd door de scheidsrechter. Dit was geen doen. Sliedrecht goed voorbereid toverde binnen korte tijd de reserveshirts te voorschijn om vervolgens in het rood de wedstrijd te vervolgen. Sliedrecht JO15-3 zette van af het begin van de wedstrijd behoorlijk druk. Drechtstreek was gewaarschuwd deze jongens willen voetballen! De verdediging van Drechtstreek wist echter keer op keer de bal te onderscheppen en de tegenaanval in te zetten. Tot scoren kwam het echter niet. Twee ploegen behoorlijk aan elkaar gewaagd zou je denken. Met corners kwamen de gevaarlijke momenten van Drechtstreek. Mathijs, een van de kortste in het veld wist mede door het loopwerk van wat langere spelers met een kopbal de bal achter de keeper te plaatsen en tekende voor de 0-1 , tevens ruststand. De tweede helft was een afspiegeling van de eerste helft. Sliedrecht gaf zich niet direct gewonnen. Een goed geplaatste bal, een aanvaller op snelheid, de verdediging van Drechtstreek kwam net een stapje te kort 1-1. Drechtstreek JO-15-2 liet het er echter niet bij zitten. Aanvallen van beide kanten, schoten van net iets te ver op doel. De bal wilde er maar niet in. Van de zijlijn klonk dat de keeper wel drie meter lang was…..  en dat is behoorlijk lang voor een keeper! Hoe passeer je deze dan? Wederom een corner, nu geschoten door John. Deze wist hem voor de voeten van Jens te plaatsen, die op de juiste wijze zijn voet er tegen wist te zetten. De bal belandt op schitterende wijzen in het doel 1-2. Tevens eindstand van de wedstrijd. Volgende week thuis tegen IFC JO15-2!