Zat er meer in…..

DFC JO15-1

3 december 2016 10:00

Dordrecht zaterdag 3 december  10:00uur zou de wedstrijd beginnen, echter door het ontbreken van een scheidsrechter kon de wedstrijd pas om ca. 10:30uur beginnen. Een wedstrijd tegen DFC JO15-1 de koploper in de competitie.

In het veld twee goed spelende ploegen. Twee ploegen die niet voor elkaar onderdeden. Drechtstreek kwam halverwege  de eerste helft een beetje ongelukkig op een 1-0 achterstand te staan.  De jongens lieten zich hier echter niet door beïnvloeden, bleven voetballen, combineren.  Vanuit een vrijetrap geschoten door Bastian en een doorkop bal van Liam, wist Julian  met alles wat hij in zich had met zijn voet de bal te raken.. Hij schoot  hem feilloos achter de keeper in het doel! Met een ruststand van 1-1 kon de wedstrijd dus alle kanten opgaan! Het komt in zo’n wedstrijd dan aan op het detail. En dat detail klopte bij DFC net ietsje beter! Door twee rommelige momentjes scoorden zij de 2-1 en de 3-1.

Over de uitslag valt dan niet te twisten. Maar als we de gehele wedstrijd, de strijdlust,  de manier van voetballen bekijken, was Drechtstreek beslist niet de mindere partij en speelden ze een goede wedstijd! Een wedstrijd waarvan je zegt: jammer.. want er zat zeker meer in!

Bedankt,  jongens voor de mooie wedstrijd! Volgende week 10 december thuis tegen SSW JO15-1.