Fantastische wedstrijd JO15-2

Nieuw Lekkerland JO15-1

17 december 2016 10:30

Zaterdag 17-12-2016 verzamelen bij de wok om vervolgens de laatste wedstrijd van 2016 te spelen. Op naar Nieuw-Lekkerland voor een aantal de eerste keer, bleek bij aankomst.

Aanvang van de wedstrijd 10.30uur een echte decemberdag, grauw, fris weer. Nieuw-Lekkerland begon met veel inzet aan de wedstrijd. Met in de verdediging Casper, Tunay, Daan en Victor werd het doel van Milan goed afgeschermd. Met behulp van wat coaching begon het ook te lopen bij Drechtstreek. Door veel inzet van iedereen ontstond er een schitterend doelpunt van Julian. Vervolgens was het Liam die behoorlijk uithaalde en de bal tussen de palen wist te plaatsen. Helaas kwam Christiaan niet tot scoren , een uitstekende kans maar even leek de bal spoorloos verdwenen. De laatste actie in de eerste helft was voor Bastian, die met een voorzet de bal via een tegenspeler speelde, die in plaats van de bal weg te spelen, in eigen doel schoot.. kan gebeuren. Ruststand 0-3.

De tweede helft begint. Drechtstreek wil nog meer is te merken. En dat gebeurt ook! Een fraaie corner geschoten door Jelle komt voor het doel, Daan komt er net niet bij maar achter hem staat Christiaan die de bal op een mooie wijze binnen schiet. Even later ‘breekt’ Christiaan weer door, maar net voor de 16 meter lijn wordt hij ruw getackeld. Een zere pols. Later blijkt deze te zijn gebroken!! Het volgende doelpunt,  een hele mooie, is van Casper met een geweldig afstand schot schiet hij Drechtstreek naar 0-5.  Nieuw-Lekkerland scoort 1-5 dit werd met een daverend applaus van het thuis publiek ontvangen. Tot slot een assist van Jens op Bastian, Bastian draaide mooi open en schoot: 1-6, een fantastisch resultaat.

2016 is mooi afgesloten!! Iedereen een fijne vakantie!