SC Emma JO17-1 - Drechtstreek JO17-2

SC Emma JO17-1

Onder 17, JO17-2, 3e klasse 05

18 november 2017 14:00

Een goed begin is het halve werk....... nu de rest nog

Druk bezig zijnde met de verhuizing van mij  ouders vanuit Limburg naar Brielle sluit ik pas eind van de eerste helft aan. Achteraf blijkt het aanschouwen van een halve wedstrijd een slechte karma over de wedstrijd af te roepen. Staan de jongens blijkbaar vrij snel 0-2 voor, gaat het mis als ik ten tonele verschijn. Nog voor ik langs de lijn sta, is de stand door Emma alweer gelijk getrokken en is iedereen aan het mopperen. De ene omdat hij vindt dat het niet loopt, de ander omdat hij vindt dat zijn enkels gevaar lopen en zo gaat het maar door. Ik hoop nog even dat mijn aanwezigheid het tij alsnog doet keren, maar niets is minder waar. Ondanks dat ik vind dat er hard wordt gewerkt, loopt het spel niet aan drechtstrekerzijde en ook het geluk is niet met ons. Zo belandt een prima afstandsschot van Luca op de lat en wordt het lobje over de keeper van Daniq, toch nog net onderschept door de keeper. Tijdens de wissels wordt het zelfs wat rommelig als Mike aan de verkeerde kant het veld verlaat en de trainers even de tel kwijt zijn. Uiteindelijk weet Emma de wedstrijd naar zich toe te trekken door nog een derde keer te scoren. Sorry jongens, ik zal nooit meer slechts een halve wedstrijd aanschouwen. Koppies op en volgende week op scherp zodat we tegen Streefkerk geen steekjes meer laten vallen. En ik zal op tijd langs de lijn staan.

Groet Collarette