Drechtstreek 8 verlaat met lege glazen Hardinxveld

Hardinxveld 7

29 september 2018 14:30

Bij binnenkomst aan de sluisweg stonden er lootjes verkopers voor mooie prijzen , de kans dat je die zou winnen is kleiner dan dat wij van Hardinxveld kunnen winnen . Dat is nl 50/50 al zeggen de statistieken hier anders over.

Nou ligt Hardinxveld ons als tegenstander totaal niet maarja je weet nooit.

Al in de eerste paar minuten werd duidelijk dat wij niet gingen winnen. Hardinxveld , met de 2 sterke middenvelders die meer loopvermogen hebben dan het zware middenveld van Drechtstreek 8, lieten dat vanaf de aftrap zien . L

Wij liepen er maar een beetje achteraan te sjokken en konden het allemaal niet bijbenen . De 1-0 werd weliswaar van richting veranderd door een eigenspeler maar het had ook niet langer geduurd . De 2-0 werd na een dom balverlies laag ingeschoten. De 3-0 werd wederom door het inleveren bij de tegenstander en het snelle omschakelen binnen het half uur gemaakt.

Martin kon vanaf de aftrap wat terugdoen en zette de wat dragelijker stand van 3-1 op het scorebord.

Niet veel later was het 6-1 en tevens ruststand.

Er waren een hoop pijntjes en serieuze blessures maar toch wilde de mannen doorgaan en strijdend ten onder gaan.

Na een paar minuten al in de 2e helft moest Marcel teruggewisseld worden voor Adriaan die toch te geblesseerd was om de wedstrijd uit te voetballen .

Toch was de 2e helft beter dan de eerste want we hadden wel 4 hoekschoppen waar er in de eerste helft geen was. Daniël liep voorop in de strijd en onderscheidde zich als man of the match.

Eindstand was trouwens 9-1 .

Maar Chris had dus wel bij de entree van hardinxveld 2 lootjes gekocht , en had vooraf aan de wedstrijd al voorspeld dat hij meer kans had op de winst dan zijn eigen team.

En hij had gelijk , een rondje bier was op lootje 697 gevallen , en zo bezorgde Chris ons toch, dat we van een heerlijk koud biertje in de kleedkamer konden genieten.

Op naar volgende week Sliedrecht uit.