Strijdend 8e in laatste minuten gepasseerd.

Sliedrecht 9

18 mei 2019 15:30

Fred Bloemscheer

Door afwezigheid van Coach Dirk nam ad Interim Rob de honneurs waar als vervangend coach.

Op de donderdagavond had hij nog een mooie 4-3-3 opstelling maar op zaterdagmiddag kwam er een 4-4-2 uit de hoge hoed van Rob. Dit alles om onze tegenstander , kampioen Sliedrecht , zand in de ogen te strooien.

Tijdens de warming up moest Gertjan helaas afhaken en werd vervangen door Timo.hierdoor ontstond de volgende opstelling.

Winash uiteraard in de goal dan Denes, Marcel, Chris en Buks. Middenveld Jeroen,Daan,Timo en Pw. Spitsenduo Patrick K en Martin.

Omdat het 2e was afgelast mochten we weer, bij gebrek aan beter, op het hoofdveld aantreden. De wedstrijd stond onder de deskundige leiding van Fred Bloemscheer en assistent scheidsrechter was L1 Sas.

Tegenstander Sliedrecht was vorige week kampioen geworden dus misschien konden we stunten en het puntenaantal nog verhogen.

Precies om half 4 blies Fred voor de aftrap. Elkaar de eerste minuten aftastend was het Martin die druk zette op de bal en deze in zijn bezit kreeg. Met twee fraaie kapbewegingen legde hij de verdediging van Sliedrecht in de luren en verraste de keeper door met links in te schieten.

Dat was al vroeg in de wedstrijd de 1-0.

Sliedrecht dat toch niet kwam om te verliezen ging druk zetten . Het 8e streed voor wat het waard was en door 2 fabuleuze reddingen van Winash hielden we de nul tot de rust.

Na de thee weer de nodige verversing in het veld. Sliedrecht ging op zoek naar de gelijkmaker , maar met leeuwenmoed hielden we stand. Tot de 70e minuut , waarschijnlijk door de warmte en het vele vochtverlies was daar een slippertje waar de spits van Sliedrecht profiteerde 1-1.

Nog een punt om voor te vechten maar uiteindelijk capituleerde we 3minuten voor tijd. Uit een afgeslagen hoekschop wist een middenvelder de bal met een zondagsschot het net te vinden. 1-2

Helaas net geen stunt maar wat een strijdlust werd er op de mat neergelegd.

Met deze instelling kunnen we de Alblas zeker volgende week verrassen en de 6e plek veilig stellen..