Drechtstreek 8 -Alblasserdam 5+3 Nooit een wedstrijd geweest

Alblasserdam 5

19 oktober 2019 14:30

Na een week uitstel toch de wedstrijd tegen Alblasserdam 5 . Op papier danVVA5. Het uitgedunde Albasserdam werd bijgestaan door een arsenaal aan spelers uit hun 3e. En een clubscheidsrechter die oogkleppen ophad en maar in 1 richting kon fluiten.
Al vanaf minuut 1 was duidelijk dat het een verloren zaterdag zou worden en maar het beste er van te maken.
Een geheel terechte penalty wegens duwen in de rug van de tegenstander[cabaret] werd goed gestopt door Mike.
Verder stopte Mike nog meer ballen maar bij 5-0 ruststand mochten we in onze handen knijpen.
Na rust een counter waar Martin zijn tegenstander in de luren lag en Daan vrij op de afgemeten voorzet kon binnentikken.
Eindstand 9-1. Boeien.
Misschien volgende week tegen IFC een leukere tegenstander op eigen Oostpolder terrein.