Dames nog steeds 2de in de ranking!

SC Emma VR2

Drechtstreek VR1

4 februari 2023 12:30

Sportpark Reeweg
Halmaheiraplein 8
3312GH
DORDRECHT

Vandaag mochten de dames van vv Drechtstreek na een lange winterstop eindelijk weer verder met de competitie. Zij lopen nog 3 wedstrijden achter ten opzichte van de nummer 1. Vorige week nog een goede oefenpot gespeeld tegen de dames van vv Papendrecht en dan nu toch echt weer voor de punten.

Zij namen het op tegen de Dordtse ploeg SC Emma vrouwen 2. Met een gezonde spanning trapten zij af en werd er in de vijfde minuut al de 0-1 gemaakt door Roxelle. Dit begon lekker en nog geen vijf minuten later wist Iris de 0-2 te maken en stonden zij na 20 minuten 0-3 voor door een doelpunt van Alinda. Daarna wisten ook Manouk en Danique, door een mooie 1-2 met Sita de 0-4 en de 0-5 te maken en gingen zij met opgeheven hoofd de rust in.

Coach Ricardo gaf nog wat tips en tops en uiteindelijk in de tweede helft kreeg Alinda een mooie voorzet van Melissa en scoorde zij de 0-6. In een van de laatste minuten viel er een eigen doelpunt bij Dana die deze helaas niet meer kon tegenhouden waardoor er een eindstand was van 1-6.

De dames gingen traditie getrouw met de coach op de foto. Zij hebben nu 6 van de 7 wedstrijden gewonnen en houden de tweede plek in de ranking!!! Op naar volgende week waarbij zij het thuis gaan opnemen tegen VVAC.