Winst voor E3 tegen Wieldrecht!

Wieldrecht E3

E-pupillen zaterdag, E3, O10-4

3 oktober 2015 8:30

Ondanks dat we vroeg ons bed uit moesten, hebben onze voetbaltalenten ons beloond met een leuke wedstrijd voetbal. We werden door de toeschouwers van Wieldrecht ontvangen als de 'boeren uit Papendrecht'. Een extra stimulans voor ons om deze pot te winnen.

Zeker in de eerste helft werd er heel goed samengespeeld, we werden als ouders getrakteerd op mooie combinaties waarin we grotendeels in de aanval waren. Na een aantal minuten spelen kwam Nick vanuit de verdediging naar voren, hij schoot op het het doel. Helaas niet raak, maar Tobias was allert en scoorde het eerste doelpunt. Niet veel later kreeg Nick nogmaals een kans en deze benutte hij en hij zette de stand op 2-0. Doordat er goed werd overgespeeld, kon

Tobias snel daarna het 3e doelpunt maken. Nog net voor de rust kreeg ook Wieldrecht een kans en werd de 3-1 gescoord. Zij speelden steeds harder naarmate de wedstrijd vorderde, duwen en trekken. In de tweede helft startte ons team rommelig, het goede samenspel van de eerste helft was niet meer te zien. Gelukkig wisten ze zich te herpakken en werden er nog 2 doelpunten gescoord door Levi.

Eindstand 5-1 winst voor onze voetbaltalenten. Happy end!