Bestaat thuisvoordeel echt?

Voltastraat 1
3335KK
ZWIJNDRECHT

De derde keer in 3 maanden, dat we tegen ZBC speelden. De eerste (uit)wedstrijd verloren we, de tweede (thuis) wedstrijd wonnen we en zaterdag stond er weer een uitwedstrijd op het programma. We kwamen al snel met 1-0 achter, maar binnen 10 minuten trok Stef de stand weer gelijk. Hij dribbelde vanuit de verdediging door het midden en scoorde met een schuiver, 1-1.
De wedstrijd ging gelijk op en de tegenstander was gelijkwaardig aan onze jongens. Toch wist ZBC beter te scoren en liep voor rust nog uit naar 3-1.
Na een glaasje Ranja en een tactische aanpassing, waren we zeker van plan de overwinning niet zo maar weg te geven. Senn maakte de aansluitingstreffer met een prachtig schot, die via de onderkant van de lat in het doel stuiterde, 3-2. Net toen we dachten dat we de tegenstander hadden liggen, scoorde ze 4-2 en was het verschil weer 2 doelpunten. Wederom was het Senn, die ons weer hoop gaf en scoorde 4-3. Helaas was het weer ZBC, die ons de hoop op de overwinning ontnam en scoorde 5-3, wat tevens de einduitslag was.

Helaas kan er niet altijd gewonnen worden, maar door soms te verliezen, leren we ook weer. Volgende week beter!!