tik op de neus voor DS 8

Parkweg 7
3356LM
PAPENDRECHT

Op een beginnende lentedag traden wij aan op veld 2 tegen Sliedrecht onder de bezielende leiding van Dhr. F. Bloemscheer. Aan mankracht was er geen gebrek 16 totaal en zelfs daags voor de wedstrijd de luxe van 2 keepers + een extra schare aan supporters waardoor de dug-out afgeladen was. Naar aanleiding van de opstelling, gemaakt door Martin, stuurde ik de volgende 11 het veld in; Robin Plieger op doel, Frank en Adriaan centraal achterin met op rechtsback Bugs, linksback Denes, met op het midden Ben en Jeroen R en Timo samen met Floran op de flanken en Patje samen met Metin in de voorhoede.

We begonnen sterk en met goed combinatie voetbal via het middenveld en creëerde al wat kansen middels een schot op doel van Jeroen R. Na een minuut of 10 werd wel duidelijk dat het een fysieke wedstrijd zou gaan worden daar Denes tegen een elleboog opliep en naar de ziekenboeg werd gebracht. Chris kwam voor Denes in het veld. Tijdens zijn en mijn afwezigheid scoorde Sliedrecht de 0-1. Ook Timo kwam nog een x goed door. Na een fiks aantal overtredingen en gemiste kansen en een onthouden strafschop, gingen we de rust in met een 0-1 stand. Na de thee kwamen de volgende 11 het veld in; Robin Plieger op doel, Frank en Adriaan ongewijzigd. Jeroen K als linksback en Chris als rechtsback met Daan en Ben op het midden en Marcel en GJ op de flanken en Martin samen met Florin in de voorhoede. Ook Sliedrecht had gewisseld en hadden een special guard op Martin gezet. In de 2e helft kwamen er ook paar x goed door maar net niet genoeg om een vuist te kunnen maken. Halverwege de 2e helft werd Martin gevloerd in de 16 en kregen wij een strafschop. Deze werd hard ingeschoten door onze eigen Haaland die nu van de 0 af is en de 1-1 liet aantekenen.

Sliedrecht kreeg daarna redelijk snel een corner waaruit ze de helaas de 1-2 binnenkopte.

GJ ging geblesseerd naar de kant met een hamstring blessure en voor hem kwam Denes nog binnen de lijnen en Adriaan wisselde zichzelf nog voor Metin om meer dreiging naar voor te creëren, maar dat mocht helaas niet baten. Eindstand 1-2.

Fred, dank voor je arbitrale inbreng.

A.k. zaterdag 09/03 15:00 Pelikaan 9 uit.