Weer 3 punten voor Drechtstreek E3

Heerjansdam E3

E-pupillen zaterdag, E3, O10-4

10 oktober 2015 10:15

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen Heerjansdam in de planning. Voor de wedstrijd zijn alle spelers op de foto gegaan voor de website van Drechtstreek.

Er werd op tijd gestart en na een paar minuten hield Duncan de bal goed uit het doel. Toch scoorde niet veel later Heerjansdam de 1-0. De ploegen waren aan elkaar gewaagd en Levi maakte de 1-1.

Het spel gaat heen en weer en 2 hoekschoppen leiden helaas tot niets. Heerjansdam scoort de 2-1 en Drechtstreek staat weer achter. Dan wordt door Aron de 2-2 en met nog een mooie goal de 2-3 gemaakt. Met deze stand gaan we de rust in.

Na de rust wordt er goed samengespeeld en kopt Tobias heel mooi de 2-4 in. Toch blijft Heerjansdam ervoor vechten, maar Drechtstreek wil de voorsprong niet weggeven.

Er komen nog een aantal goede kansen; helaas gaat de kopbal van Finn net naast. Tobias en Jens spelen goed samen en daardoor kan Jens de 2-5 erin schieten en even daarna Tobias de 2-6. Duncan heeft nog een mooie redding en daarmee blijft de eindstand 2-6.

Er is hard gewerkt door iedereen en ook de verdediging heeft de achterkant weer goed dicht weten te houden.

Met het penalty schieten werd Ron Vlaar op het voetbalveld gesignaleerd. Daar werd het team wel even door afgeleid. Na afloop kon er nog een mooie foto met Ron gemaakt worden, dit was na de winst nog een hoogtepuntje.