Drechtstreek Zonnepanelen

Drechtstreek gaat voor zonnepanelen (en jij kunt meedoen!) Drechtstreek verduurzaamt verder! Om zuiniger met energie om te gaan én toekomstige kosten te beperken heeft het bestuur besloten om ruim 90 nieuwe zonnepanelen op het dak van het clubgebouw te laten plaatsen. En ... extra leuk: om de investering van deze panelen een stukje draaglijker te maken, kunnen bedrijven, teams of individuen een zonnepaneel adopteren.

Donateurs
Opgehaald
Dagen te gaan
Streefbedrag € 10.000,00

Donaties:

Uiteraard zijn alle bijdragen ontzettend welkom. Klik daarvoor op de button "DOE MEE!".

Maar we bieden ook de mogelijkheid om een (deel van een) zonnepaneel te adopteren (zie kaders). In ruil voor jouw duurzame bijdrage zal je bedrijfsnaam, teamnaam of eigen naam dan op een uniek zonnepaneel-bord bij vv Drechtstreek komen te staan.

Voor slechts € 100,- heb je al een 1/4 Drechtstreek-zonnepaneel geadopteerd én draag je bij aan de verduurzaming van onze vereniging. Voor een 1/2 zonnepaneel steun je de vereniging met € 200,-, terwijl een heel zonnepaneel al voor € 400,- kan worden geadopteerd. Indien gewenst kan een BTW-gespecificeerde factuur worden aangeleverd.

Vind je het leuk om een zonnepaneel te adopteren maar zoek je wat meer maatwerk? Wil je een sponsorings-offerte of -factuur ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en we nemen snel contact met je op.

De werkzaamheden starten eind mei en worden uitgevoerd door onze trouwe sponsor Royal van der Leun uit Sliedrecht.

Samen maken we vv Drechtstreek steeds duurzamer!
vdls_logo_algemeen_royal_verticaal1.png
Drechtstreek_logo_blauw.png

Beschikbare beloningen

1/4 zonnepaneel
vanaf € 100,00
3x gekozen

In ruil voor jouw duurzame bijdrage zal je bedrijfsnaam, teamnaam of eigen naam op een uniek zonnepaneel-bord bij vv Drechtstreek komen te staan. Voor slechts € 100,- heb je al een 1/4 Drechtstreek-zonnepaneel geadopteerd.

1/2 zonnepaneel
vanaf € 200,00
2x gekozen

In ruil voor jouw duurzame bijdrage zal je bedrijfsnaam, teamnaam of eigen naam op een uniek zonnepaneel-bord bij vv Drechtstreek komen te staan. Voor een 1/2 zonnepaneel steun je de vereniging met € 200,-

1 zonnepaneel
vanaf € 400,00
4x gekozen

In ruil voor jouw duurzame bijdrage zal je bedrijfsnaam, teamnaam of eigen naam op een uniek zonnepaneel-bord bij vv Drechtstreek komen te staan. Een heel zonnepaneel kan voor € 400,- worden geadopteerd.