Horecamedewerker

06-01-2024

Chef de Cuisine

CHEF DE CUISINE

Ben jij 16 jaar of ouder? En wil je iets anders dan vakken vullen bij de supermarkt?

Als "Chef de Cuisine" ben je verantwoordelijk voor het hele reilen en zeilen in de nieuwe Foot-Corner bij Drechtstreek. Samen met de andere keuken medewerkers zorg je ervoor dat de bezoekers van onze mooie, nieuwe Foot-Corner op een vriendelijk wijze geholpen worden. Je werkt daarbij uitsluitend met andere vrijwilligers en met elkaar ben je het gezicht van de club en bepaal jij mede de sfeer en gezelligheid in onze kantine.

De werkzaamheden van de Chef de Cuisine bestaan o.a. uit.:

• het verkopen en bereiden van diverse warme en koude broodjes, patat en snacks, etcetera;
  • het bedienen van de (moderne) kassa, inclusief het op eenvoudige wijze verwerken van PIN betalingen
  • het bewaken van een goede hygiëne in de keuken / zorgen voor het naleven van het schoonmaakplan
  • Leidinggeven aan / instrueren van de collega keueken-mederwerkers
  • Meedenken en verbeter voorstellen doen voor het schoonmaakplan, nieuwe gerechten voor de menu kaart, speciale - seizoensgebonden - producten introduceren, etc.

We vragen:

Iemand die het heft in handen neemt, die initiatieven ontwikkeld en hierover afstemming heeft met de kantine-commissie.
De keuken is iedere zaterdag geopend en in overleg ook op donderdagavond en jij bent zelf het grootste deel van de tijd beschikbaar om invulling te geven aan deze nieuwe functie in de nieuwe Foot-Corner.

Je krijgt:

Naast enorm veel waardering van onze leden, bezoekende teams en toeschouwers, krijg je een aantrekkelijke vergoeding. Je krijgt veel vrijheid om te ondernemen (uiteraard wel in samenspraak met de kantine commissie), kan je je leidinggevende skills ontwikkelen en je leert daarnaast ineens veel leuke mensen kennen. Eén keer per jaar nodigen wij je uit voor een feestavond voor alle vrijwilligers.

Lijkt het je leuk en zie je jezelf al in deze mooie en voor onze vereniging belangrijke rol? Neem contact op met de coördinator van de kantine Anneke Nienkemper op 06-44 02 04 06

Reageren op de vacature

* = verplicht